اهمیت شخصیسازی در کسبوکارهای آنلاین

در دنیای دیجیتالی که هر روز در حال تغییر است، شخصیسازی به یک اصل اساسی تبدیل شده است. امروزه دیگر روشهای یکسان برای همه پاسخگو نیستند. کاربران انتظار دارند که تجربهای متناسب با نیازها و علاقههای شخصی خود دریافت کنند. اگر کسبوکارها بتوانند محتوای دیجیتال و وبسایتهای خود را برای هر فرد سفارشی کنند، میزان […]
وظایف کارشناس دیجیتال مارکتینگ چیست؟

روزهای آخر سال ۹۶ که بعنوان مشاور در فروشگاه اینترنتی بورسیکا مشغول کار بودم تصمیم به جذب یک کارشناس جدید در بخش دیجیتال مارکتینگ شد. پیش از هر چیز باید میدانستیم که فرد جدید بایستی دارای چه ویژگیها یا توانمندیهایی باشد؟ در واقع ما باید تعیین میکردیم که در ابتدا چه کارهایی از یک کارشناس […]